مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...
مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...

پیش‌بینی مقام اسبق اوکراینی درباره آینده آمریکا

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/10/18/139310181042298944461273.jpg

خبرگزاری تسنیم:روستیسلاو ایشنکو مشاور معاون نخست وزیر اسبق اوکراین و عضو دفتر رییس جمهوری پیشین این کشور اعلام کرد:نظام تک قطبی جهانی به رهبری آمریکا رو به زوال گذاشته است

  

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایشنکو که درحال حاضر ریاست مرکز مطالعات سیاسی تجزیه و تحلیل منظم و پیش بینی های روسیه را برعهده دارد، در مقاله ای در ریانووستی خاطرنشان کرد:درحال حاضر روسیه و تعدادی از کشورهای جهان در برابر نظام تک قطبی ادعایی آمریکا ایستادگی می کند.

وی افزود:روسیه توانسته است اقشار جامعه این کشور را در برابر فشارهای آمریکا و غرب یکپارچه و منسجم کند و اکثر کشورهای جهان را برعلیه نظام تک قطبی جهانی به رهبری آمریکا متحد کند.

ایشنکو ادامه داد:برای نخستین بار از ابتدای قرن بیستم امکانات تحت کنترل آمریکا کمتر از توانمندی های مخالفان آن است و واشنگتن این کشورها را دشمن خود خوانده و هیچ انتخابی برای آنها جز دشمنی با خود باقی نگذاشته است.

مقام سابق اوکراینی در ادامه مقاله خود نوشت: برای نخستین بار آمریکا در وضعیتی مشابه وضعیت آلمان پیش از جنگ های اول و دوم جهانی قرار گرفته است.

وی افزود: این دو جنگ برای رایش دوم و سوم فرسایشی و مرگبار بود.در هر دو مورد سطح پایین توانمندی های دولت آلمان در مقایسه با دشمنانش منجر به عقب نشینی این کشور پس از دو سه سال جنگ شد و هر قدر که فرماندهان نظامی آلمان هیتلری به پیروزی های جدید دست می یافتند نیروهای نظامی جدید علیه این کشور بسیج و وارد میدان می شد.

رییس مرکز مطالعات سیاسی  تجزیه و تحلیل منظم و پیش بینی های روسیه  خاطرنشان کرد: هیتلر با اعلام جنگ به شوروی سابق اشتباه کرد و فکر می کرد که شکست این کشور آسانتر از انگلیس خواهد بود.

ایشنکو معتقد است که توانمندی های روسیه به تدریج افزایش می یابد و موقعیت آمریکا به مروز زمان تضعیف می شود. پس از مدت زمان کوتاهی توانمندی و امکانات روسیه و کشورهای همپیمان آن به حدی خواهد رسید که رسیدن به این سطح برای آمریکا و متحدانش ناممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل سال 2014 بسیار دشوار و سنگین بود و آمریکا تمام امکانات خود را بکار گرفته و متحدانش را بسیج و علیه روسیه برانگیخت.

کارشناس روس گفت: آمریکا در این رویارویی پیروز نشده است و در سال جاری با تمام قوا خواهد جنگید و از تمام امکانات سیاسی خود برای این منظور بهره می گیرد زیرا این نبرد برای نابودی است.

ایشنکو افزود: اما سال 2015 سال سرنوشت ساز خواهد بود و همچنان که در سال 1943 پس از شکست سنگین نیروهای آلمانی در منطقه کورسک شوروی هیچ شکی در شکست نهایی آلمان باقی نماند، آمریکا نیز شکست می خورد و نظام تک قطبی تحت رهبری این کشور برای همیشه از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد