مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...
مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...

استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۳ (زمان و مکان مصاحبه)

مهدی نیوز: وب سایت ای استخدام برای تمام قبول شدگان در این آزمون آرزوی موفقیت و کامیابی دارد و امیدواریم تمام عزیزان در باقی مراحل نیز موفق باشند.

  

زمان و مکان مصاحبه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ می رساند،  مصاحبه از معرفی شدگان توسط سازمان سنجش آموزش کشور ( سه برابر ظرفیت ) مطابق جدول زیر انجام خواهد شد.
۱ ـ زمان مصاحبه:
مصاحبه از روز جمعه مورخ ۱۰/۱۱/۹۳ آغاز و در روز دوشنبه مورخ  ۲۰/۱۱/۹۳ پایان می پذیرد، معرفی شدگان باید بر اساس جدول زیر، رشته شغلی امتحانی و حرف اول نام خانوادگی خود در ساعت و روزهای تعیین شده برای مصاحبه مراجعه نمایند.
۲ ـ مکان مصاحبه:
مصاحبه از معرفی شدگان توسط سازمان سنجش آموزش کشور (سه برابر ظرفیت)، در شهر تهران به نشانی:
تهران ـ خیابان ولی عصر ـ بین چهار راه ولی عصر و پل کالج ـ کوچه شهید سعید ـ پلاک ۱۷ انجام خواهد شد.
۳ ـ مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه که لازم است داوطلبان هنگام مراجعه به محل مصاحبه همراه داشته باشند.
۱ ـ ۳ ـ اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و یا اصل و  تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( الزامی )
۲ ـ ۳ ـ اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران) (الزامی )
۳ ـ ۳ ـ شش قطعه عکس پرسنلی تمام رخ رنگی، زمینه سفید، ۴*۳ (الزامی)
۴ ـ ۳ ـ اصل و تصویر کارت ملی (الزامی)
۵ ـ ۳ ـ اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات  (الزامی)
۶ ـ ۳ ـ در صورت ایثارگر بودن ، اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری (الزامی)
۷ ـ ۳ ـ در صورت داشتن سوابق تجربی و یا مدارج علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فنی و غیره مرتبط با رشته شغلی ارائه اصل و تصویر مدارک مربوط جهت بهره مندی از امتیاز مربوط ضروری است (اختیاری ) .
۴ ـ تذکرات مهم :
۱ ـ همراه داشتن مدارک قید شده در بند های ( ۱ ـ ۳ ) تا ( ۵ ـ ۳ ) جهت انجام مصاحبه اجباری است، چنانچه داوطلبان هریک از مدارک مذکور را همراه نداشته باشند از مصاحبه محروم و مردود آزمون خواهند بود.
۲ ـ ارائه مدارک برای بندهای ( ۶ ـ ۳ ) و ( ۷ ـ ) برای برخورداری از امتیاز مربوط بوده و اجباری نیست، بدیهی است عدم ارائه مدارک به منزله نداشتن شرایط ایثارگری و سوابق تجربی است.
۳ ـ عدم شرکت در مصاحبه به منزله غیبت بوده و موجب حذف داوطلب از سایر مراحل و مردود قطعی آزمون تلقی می گردد.
۴ ـ داوطلبان باید در روز و ساعت مربوط به خود مطابق جدول زیر در محل مصاحبه حاضر باشند، چنانچه در روز تعیین شده حاضر نباشند غایب مصاحبه محسوب می شوند و در سایر روزها امکان انجام مصاحبه امکان پذیر نمی باشد.
۵ ـ مصاحبه یک مرحله ای بوده و تجدید ناپذیر است.
۶ ـ زمان مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.
۷ ـ  مصاحبه شامل بخش های؛ عمومی، مهارتهای شغلی و  مهارتهای پایه فناوری اطلاعات می باشد.
۸ ـ نتیجه قطعی آزمون در قالب ظرفیت پذیرش، پس از ا تمام مراحل از طریق این سایت و سایت سازمان سنجش آموزش کشور  به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در حالت بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید
attach201501396729242461594

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

بدینوسیله فهرست اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی سال ۱۳۹۳ دانشگاه فرهنگیان که در تاریخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ برگزار گردید به شرح ذیل اعلام می ‌گردد:
لازم به توضیح است:
۱. پذیرفته شدگان در این مرحله، سه برابر ظرفیت پذیرش بوده و پذیرش نهایی آنان پس از شرکت در مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه حضوری شامل: (مصاحبه عمومی، مهارتهای شغلی و مهارتهای پایه و فناوری اطلاعات) از طریق این سایت و سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir   به اطلاع افراد ذینفع خواهد رسید.
۲. زمان و مکان مصاحبه عمومی از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir  متعاقباً به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۳. مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه که لازم است داوطلبان از هم اکنون نسبت به آماده نمودن آن اقدام نمایند.
۱-۳- اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و یا اصل و  تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (الزامی).
۲-۳- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران) (الزامی).
۳-۳-  ۶ قطعه عکس پرسنلی تمام رخ رنگی، زمینه سفید، ۴*۳ (الزامی).
۴-۳- اصل و تصویر کارت ملی (الزامی).
۵-۳- اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات  (الزامی).
۶-۳- اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری (الزامی).
۷-۳- اصل مدارک مربوط به سوابق تجربی و یا مدارج علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فنی و غیره مرتبط با رشته شغلی در مرحله مصاحبه دریافت خواهد شد. (اختیاری).
۴. داوطلبانی که اسامی آنها در ذیل این اطلاعیه درج نگردیده، به منزله این است که در ردیف معرفی‌شدگان سه برابر برای مرحله مصاحبه قرار نگرفته و مردود مرحله علمی می‌باشند.
۵. شماره تلفن های ۸۷۷۵۵۱۲۰۰ و ۸۷۷۵۱۲۷۱ دانشگاه فرهنگیان آماده پاسخگویی به سؤالات داوطلبان می باشد.

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید

اطلاعیه در خصوص نتیجه آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳

بدینوسیله به اطلاع می رساند اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی سال ۱۳۹۳ دانشگاه فرهنگیان که در تاریخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ برگزار شد، در هفته ی آتی توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.
شایان ذکر است:

پذیرفته شدگان در این مرحله، سه برابر ظرفیت پذیرش بوده و پذیرش نهایی آنان پس از شرکت در مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه حضوری شامل: (مصاحبه عمومی، مهارت های شغلی و مهارت های پایه و فناوری اطلاعات) از طریق سایت سازمان مذکور و این دانشگاه به نشانی www.cfu.ac.ir   به اطلاع افراد ذینفع خواهد رسید.
زمان و مکان مصاحبه عمومی از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت از طریق سایت این دانشگاه به نشانی www.cfu.ac.ir متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه که لازم است داوطلبان از هم اکنون نسبت به آماده نمودن آن اقدام نمایند:
اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و یا اصل و تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی (الزامی).
اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم ( برای برادران ) (الزامی).
۶ قطعه عکس پرسنلی تمام رخ رنگی، زمینه سفید، ۴*۳ (الزامی).
اصل و تصویر کارت ملی (الزامی).
اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات (الزامی).
اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری(الزامی).
اصل مدارک مربوط به سوابق تجربی و یا مدارج علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فنی و غیره مرتبط با رشته شغلی در مرحله مصاحبه دریافت خواهد شد(اختیاری).

خبر اعلام نتایج

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت:‌نتایج مرحله نخست آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان ۲۲ آذر از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش از داوطلبان برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهد شد.

عزیزالله تاجیک اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش ” نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟” اظهار داشت:‌ آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه در ۴۰ پردیس در سراسر کشور برگزار شد.
وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش نتایج مرحله نخست این آزمون ۲۲ آذر از طریق این سازمان اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش داوطلبان را برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهیم کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۳ این دانشگاه در مجموع ۱۹۳ نفر متناسب با نیازهای دانشگاه به صورت قراردادی جذب خواهند شد.

اطلاعیه

آزمون به کارگیری نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان، صبح پنجشنبه، ۲۲ آبان ماه در ۴۰ پردیس در سراسر کشور برگزار شد.
آزمون مذکور در تمامی استان های کشور از ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۱ ادامه یافت.
شهر تهران با بالاترین تعداد شرکت کنندگان در پردیس نسیبه و مراکز آموزش عالی شهید شرافت و شهید باهنر پذیرای۲۸۰۰ نفر داوطلب در رشته های مختلف بود، دکتر تاجیک اسمعیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، با حضور در پردیس نسیبه از روند اجرایی آزمون بازدید کرد.
همچنین، حدود ۴۰ نفر به عنوان ناظر از سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و حدود ۴۵ نفر به عنوان مسئول حراست بر کیفیت برگزاری آزمون نظارت داشتند.
اخبار واصله از پردیس های برگزار کننده، گویای کیفیت مطلوب برگزاری آزمون در سراسر کشور بود.
به گزارش روابط عمومی استان قم، در این استان حدود ۲۷۵ نفر داوطلب در چهار عنوان شغلی امور فرهنگی، امور اداری، فناوری و کتابداری با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۵۷ نفر آنها برادر و ۲۱۷ نفر خواهران بودند.
ناظر برگزاری آزمون در استان مرکزی نیز از برگزاری مطلوب این آزمون با حضور ۱۴۴ شرکت کننده، ۱۱۶ نفر خواهر و ۲۸ نفر برادر خبر داد و گفت: داوطلبان این استان، در ۱۸ رشته شغلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی، افزود:۸۳ نفر از داوطلبان حوزه ی مذکور دارای مدارک تحصیلی کارشناسی، ۵۹ نفر کارشناسی ارشد و ۲ نفر دارای مدرک دکترا هستند. آزمون توسط ۲۳ نفر از همکاران دو پردیس استان برگزار شد که برای برگزاری بهتر آزمون تدابیری خاصی از جمله آماده سازی فضای اسکان و پذیرایی از همراهان و خانواده داوطلبان و بهره مندی از حضور دانشجومعلمان برای راهنمایی داوطلبان و اجرای بهتر آزمون پیش بینی شده بود.
شایان ذکر است، نتایج مرحله ی اول آزمون به کارگیری نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در ۲۱ رشته، که در راستای به کارگیری شایسته ترین و مستعدترین افراد در این دانشگاه برگزار شد، ماه آینده و سه برابر ظرفیت مورد نیاز، از طریق سازمان سنجش اعلام می شود که پس از آن، از افراد پذیرفته شده برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید

اطلاعیه : نظر به استقبال و درخواست ها ی متعدد متقاضیان شرکت در آزمون جذب نیروهای قراردادی در دانشگاه فرهنگیان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام ، بدین وسیله به آگاهی متقاضیان محترم می رساند؛ مهلت ثبت نام تا پایان روز شنبه مورخ ۹۳/۷/۱۹  تمدید گردید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

دانلود دفترچه های ۳ دوره قبلی برگزار شده آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

متن آگهی استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۳

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده با توجه به جدول رشته‌های تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی و جدول ظرفیت پذیرش رشته‌های شغلی در استانها (جداول شماره ۱ و مندرج در ذیل این اطلاعیه) و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

دانلود دفترچه های ۳ دوره قبلی برگزار شده آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

الف- شرایط عمومی داوطلبان:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳- اعتقادوالتزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل منافی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شئون شغلی.
۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۷- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.
۸- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر ، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۹- نداشتن رابطه استخدامی با سایر دستگاه های اجرایی.
۱۰- دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
۱۱- برخورداری از سلامت ، توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.
ب- شرایط اختصاصی داوطلبان:
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری (تخصصی و حرفه ای).
۲- نداشتن بیش از ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و۴۰ سال تمام برای دارندگان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و ۴۵ سال تمام برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی.
۳- ایثارگران وضعیت خود را در تقاضانامه ثبت نام مشخص نمایند.
تذکر: وضعیت ایثارگری داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد.
۴- مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد.
۵- بومی بودن: بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
الف- محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضای محل خدمت یکسان باشد.
ب- سه سال از سنوات تحصیلی داوطلب (اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) در استان مورد تقاضای محل خدمت طی شده باشد.
تذکر:   
۱- ملاک محاسبه سن داوطلبان تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) می باشد.
۲- ثبت نام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق وبگاه اینترنتی دانشگاه امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی مدارک درخواستی و یا مراجعه حضوری جهت ثبت نام خودداری شود.
۳- تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل همان تاریخی است که در متن دانشنامه و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل درج می شود.)
۴- اصل اسناد مذکور و مستندات، از قبیل: مدرک تحصیلی، کارت ملی، کارت پایان خدمت، شناسنامه، مدرک مربوط به سه سال تحصیل در استان مورد تقاضا دال بر سکونت (بومی استان)، گواهینامه های مرتبط با مهارت شغلی و سوابق تجربی، زبان خارجی، مدارک ایثارگری و … در مرحله مصاحبه تخصصی دریافت می گردد.
ج- مراحل ثبت نام :   
– مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir.
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
•    عکس ۴×۳ تمام رخ با زمینه سفید که در سال جاری گرفته شده باشد.
•    عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
•    اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
•    تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
•    حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۵ کیلو بایت بیشتر باشد.
•    حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
•    حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
د – پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پس از مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۲۵.۰۰۰ (پانصد و بیست و پنج هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون جذب نیروهای قراردادی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
نکات مهم :
۱- مدت زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری نمایند.)
۳- ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
۴- داوطلبان قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است از احراز شرایط (عمومی و اختصاصی و …) خود با مفاد این آگهی، اطمینان حاصل نمایند. (وجوه پرداختی جهت ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.)
۵- صدور کارت شرکت درآزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی داوطلب تلقی نمی‌گردد، با توجه به اینکه ثبت‌نام داوطلب در این مرحله براساس ارائه اطلاعات خوداظهاری بوده و مدارک و مستندات این اظهارات بعد از آزمون بررسی خواهد شد، چنانچه در هر مرحله محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمد اطلاعات خلاف، ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی است، از طی مراحل بعدی محروم می شود و حتی در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد منعقده لغو و بلا اثر می‌گردد، به هر حال مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلامی در متن این آگهی به عهده داوطلب می باشد.
۶- انتخاب داوطلبان برای مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی و تخصصی را کسب نموده اند ، به ترتیب بالاترین نمرات تخصصی انجام خواهد شد.
۷- اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان حد اقل یک ماه بعد از برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
ه‍-  – زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
و- مواد آزمون:
-مواد آزمون عمومی (با ضریب یک) عبارتند از: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فرهنگ و معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی ، هوش و استعداد تحصیلی.
-مواد آزمون تخصصی (با ضریب دو) بر حسب رشته شغلی مربوطه خواهد بود.
توجه: مواد آزمون تخصصی در تاریخ ۱۲/۷/۱۳۹۳ از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌گردد.
* آزمون بصورت چهار گزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

دانلود دفترچه های ۳ دوره قبلی برگزار شده آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

جدول شماره (۱) – رشته‌های تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی

ردیفرشته شغلیشرایـــــــــط احـــــــــراز
۱کارشناس امور آموزشی (کد ۲۰۰۱)تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، برنامه ریزی درسی ، علوم تربیتی ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت منابع انسانی، آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی ، آموزش بزرگسالان ، تعلیم و تربیت اسلامی ، فلسفه و تاریخ تعلیم و تربیت ، تاریخ و فلسفه آموزش وپرورش ، سنجش و اندازه گیری، روان شناسی تربیتی، فناوری اطلاعات و کامپیوتر ( نرم افزار). مهارت: توانایی نیازسنجی آموزشی، توانایی طراحی آموزشی، توانایی ارزیابی آموزش و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۲کارشناس امور دانشجویی (کد ۲۰۰۲)دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های گروه علوم تربیتی و رشته های تحصیلی ؛ علوم اجتماعی ، جامعه شناسی ، آموزش بزرگسالان ، مدیریت آموزش عالی ، روانشناسی ، مشاوره ، مشاوره و راهنمائی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۳کارشناس بررسی کتاب (کتابدار) (کد ۲۰۰۳)دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ کتابداری ، علوم کتابداری و اطلاع رسانی ، برنامه ریزی کتابداری ، داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۴کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی (کد ۲۰۰۴)تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مطالعات اجتماعی ( کلیه گرایش ها ) علوم ارتباطات اجتماعی (کلیه گرایش ها)، علوم سیاسی ، علوم تربیتی (کلیه گرایش ها) ، معارف اسلامی ، کامپیوتر ( نرم ازار ، سخت افزار ، گرافیک کامپیوتری)، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، یکی از رشته های تحصیلی هنری، معماری حسب تخصص مورد نیاز و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۵کارشناس امور حقوقی (کد ۲۰۰۵)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس حقوق قضایی یا فوق لیسانس و دکتری در یکی از گرایش های حقوق . مهارت : داشتن (۳) سال سابقه کار مفید و مرتبط ، اشنائی کامل کار با رایانه و داشتن مهارت در استفاده از نرم افزارهای مرتبط . تذکر مهم : داشتن مدرک تحصیلی لیسانس حقوق قضایی برای دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر الزامی است .
۶کارشناس فناوری اطلاعات و فرابری داده ها (کد ۲۰۰۶)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش ها ) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی نرم افزارو سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) ، معماری کامپیوتر ، کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم ، مهندسی برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، مدیریت سیستم و بهره وری ، مهندسی سیستم اتوماسیون ، انفورماتیک ، آمار و کامپیوتر ، ریاضی و علوم کامیپوتر . مهارت : توانایی در طراحی و تحلیل سیستم وتهیه گردش عملیاتی اطلاعات ، توانایی بهره گیری از روش ها و تکنیک های جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات ، توانایی نظارت و ارزیابی کمی و کیفی سیستم ، توانایی شناسایی نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری واحد مربوطه ، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۷کارشناس حفاظت IT (کد ۲۰۰۷)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) ، معماری کامپیوتر ، کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم ، مهندسی برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها ، مدیریت سیستم و بهره وری ، مهندسی سیستم اتوماسیون اداری ، انفورماتیک، آمار و کامپیوتر ، ریاضی و علوم کامیپوتر ، تکنو لوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات ، هوش منصوعی ، مخابرات امن ، مدیریت سیستم های اطلاعاتی ، امنیت اطلاعات . مهارت : توانایی در امکان سنجی ، طراحی نقشه شبکه های رایانه مورد نیاز ، توانایی انجام عملیات پیاده سازی و کابل کشی شبکه های داخلی ، توانایی نصب و راه اندازی رایانه خادم و ایستگاه های کاری و تنطیمات مربوط به آنها ، توانایی درک ، شناخت و به کارگیری تکنولوژی نوین شبکه های رایانه ای و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : شبکه NETWORK+ ، مدیریت امنیت شبکه .
۸کارشناس برنامه، بودجه و آمار (کد ۲۰۰۸)تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی آمار، ریاضی، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت سیستمها، مدیریت مالی محاسباتی، مدیریت اجرایی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت بازرگانی، مدیریت سیستم و بهره وری، مدیریت استراتژیک، علوم اقتصادی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی و مدیریت. مهارت : اصول گزارش نویسی، تسلط به اصول بودجه ریزی، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۹کارشناس بهداشت، تغذیه و سلامت (کد ۲۰۰۹)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی بهداشت عمومی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، آموزش بهداشت ، علوم تغذیه ، علوم بهداشتی در تغذیه علوم و صنایع غذایی ، بهداشت و ایمنی صنایع غذایی ، مهندسی ایمنی و بازرس های فنی ( ایمنی و حفاظت) ، سیاست گذاری سلامت ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ، آموزش بهداشت، ارگونومی، مدیریت سلامت، علوم تغذیه (کلیه گرایش ها) ، علوم بهداشتی در تغذیه، علوم تغذیه در برهان ، علوم و صنایع غذایی ، بهداشت و ایمنی مواد غذایی ، میکروب شناسی مواد غذایی . مهارت : دارا بودن حداقل ۳ سال تجربه مرتبط و قابل قبول، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL ، داشتن مهارت آموزش بهداشت و تغذیه برای افراد . مهارت تجویز رژیم درمانی و پیشگیری ، مهارت ارزیابی و تشخیصی مشکلات تغذیه ای ، مهارت پایش و کنترل عملکرد تجهیزات و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۰کارشناس امور اداری (کد ۲۰۱۰)تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ علوم اداری ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت رفتاری ، مدیریت سیستم ها ، مدیریت امور مالی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مدیریت سیستم و بهره وری ، علوم تربیتی(کلیه گرایش ها) ، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها . مهارت : اصول گزارش نویسی، قدرت تجزیه وتحلیل ، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۱کارشناس امور عمرانی (کد ۲۰۱۱)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی مهندسی عمران ( گرایش عمران ) مهندسی مکانیک ( گرایش سیالات ) . مهارت : تسلط به زبان انگلیسی در سطح استفاده از منابع علمی ، تسلط به رایانه و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط ، تسلط بر نصب و بهره برداری از تجهیزات فنی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۲کارشناس روابط عمومی (کد ۲۰۱۲)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ روابط عمومی ، امور فرهنگی ، فرهنگ و زبانهای باستانی ایران ، فرهنگ و ارتباطات ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان وادبیات عرب ، علوم ارتباطات و روابط اجتماعی ، فرهنگ وارتباطات ، تبلیغات ، مدیریت رسانه ، علوم اجتماعی ، روزنامه نگاری ، مدیریت دولتی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۳کارشناس همکاری های بین المللی (کد ۲۰۱۳)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی روابط سیاسی ، علوم سیاسی ، دیپلماسی وسازمانهای بین الملل ، حقوق بین الملل ، روابط بین الملل ، تاریخ (مطالعات خلیج فارس ، مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز ، تاریخ ) ، زبان و ادبیات فارسی ، امور فرهنگی ، تاریخ معاصر جهان اسلام ، مدیریت دولتی ، معارف اسلامی و علوم سیاسی ، مطالعات منطقه ای ، حقوق ارتباطات ، حقوق بشر ، فقه سیاسی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی ، قرآن و علوم . مهارت: توانایی گزارش نویسی ، فن بیان ، انتقال مفاهیم و مطالب ، برقراری ارتباط موثر ، تسلط کامل به یکی از زبانهای خارجی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی: آشنایی با فنون مذاکره ، آشنایی با مفاد قراردادها ، موافقت نامه هاو پروتکل های بین المللی ، آشنایی با سیاست های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی .
۱۴کارشناس همکاری های علمی (کد ۲۰۱۴)تحصیلات و معلومات : دارا بودن گواهی نامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی ، تکنولوژی آموزشی ، تحقیقات آموزشی ، برنامه ریزی درسی ، علوم تربیتی ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت منابع انسانی ، آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، آموزش بزرگسالان ، تعلیم و تربیت اسلامی ، فلسفه و تاریخ تعلیم و تربیت ، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ، سنجش و اندازه گیری ، روانشناسی ، روانشناسی تربیتی ، آمار و سنجش آموزش ، جامعه شناسی ، پژوهشگری علوم اجتماعی ، مطالعات زنان در تحقیقات آموزشی باگرایش های ( زن و خانواده ، حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان ) ، فناوری اطلاعات و یا یکی از رشته های تخصصی حسب موضوع مورد پژوهش . مهارت : تسلط به زبان انگلیسی ، تسلط به رایانه ، توانایی تجزیه وتحلیل ، توانایی نیاز سنجی ، طراحی و ارزشیابی آموزشی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۵کارشناس امور مالی (کد ۲۰۱۵)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ امور مالی ، مدیریت مالی ، حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری وامورمالی ، مدیریت امور بانکی ، مدیریت بازاریابی بین الملل ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت بیمه ، مدیریت سیستم و بهره وری ، امورمالی ومالیاتی ، علوم اقتصادی ، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی . مهارت : تسلط به اصول حسابداری ، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : حسابداری دولتی ، قوانین و مقررات مالی و محاسباتی عمومی ، نرم افزار کاربردی در حسابداری .
۱۶کارشناس آزمایشگاه فیزیک (کد ۲۰۱۶)تحصیلات : کارشناسی ارشد یا دکتری رشته فیزیک . مهارت : داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۷کارشناس آزمایشگاه شیمی (کد ۲۰۱۷)تحصیلات : کارشناسی ارشد یا دکتری رشته شیمی ، بیو شیمی ، زیست شناسی . مهارت : داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۸کارشناس تربیت بدنی و امور ورزشی (کد ۲۰۱۸)تحصیلات و معلومات : دارا بودن لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از گرایش های رشته ؛ تربیت بدنی و علوم ورزشی . مهارت : تسلط به مهارت های هفت گانه ICDL و office ، داشتن کارت مربیگری درجه ۲ در یکی از رشته های تیمی ، داشتن کارت مربیگری درجه ۳ در یکی از رشته های انفرادی ، داشتن دوره آموزشی work shop
۱۹متصدی اموردفتری (کد ۲۰۱۹)تحصیلات و معلومات : گواهی نامه لیسانس یا فوق لیسانس ، در یکی از رشته های ؛ مدیریت امور دفتری ، مدیریت دولتی (کلیه گرایشها ) ، روابط عمومی ، علوم ارتباطات و روابط اجتماعی ، مدیریت سیستم و بهره وری ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مطالعات اجتماعی با تمامی گرایشها ، جامعه شناسی . روان شناسی ، علوم تربیتی ، فناوری اطلاعات و کامپیوتر ( نرم افزار ) . مهارت : داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : سیستم دبیرخانه و بایگانی .
۲۰کارشناس امور پژوهشی (کد ۲۰۲۰)تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی پژوهشگری علوم اجتماعی ، مطالعات زنان در تحقیقات آموزشی با گرایشهای (زن و خانواده ، حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان) ، جامعه شناسی ، روان شناسی ، علوم تربیتی ، فناوری اطلاعات و یا یکی از رشته های تخصصی حسب موضوع مورد پژوهش . مهارت : تسلط به یک زبان خارجی ترجیحاً انگلیسی ، تسلط به رایانه ، توان تجزیه و تحلیل بالا و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : روش های تحقیق .
۲۱کارشناس آموزش و توانمندی سازی منابع انسانی (کد ۲۰۲۱)تحصیلات و معلومات:دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، علوم تربیتی، مدیریت آموزش عالی، مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی، سنجش و اندازه گیری و روانسنجی، روان شناسی تربیتی، فناوری اطلاعات . مهارت : توانایی نیازسنجی آموزشی، توانایی طراحی آموزشی ، توانایی ارزیابی آموزشی ، توانایی آزمون سازی ، توانایی تحلیل آمار و اطلاعات ، نظارت و ارزیابی کمی و کیفی و مهارت های ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط.

جدول شماره (۲) – ظرفیت پذیرش نیروی قراردادی به تفکیک استان محل خدمت/واحد دانشگاهی/جنسیت

عنوان رشته شغلیمحل جغرافیایی خدمتظرفیت پذیرشجنسیت
استانشهرواحد دانشگاهیزنمرد
کارشناس امور آموزشی
کد ۲۰۰۱
تهرانتهرانسازمان مرکزی۴زنمرد
تهرانتهرانپردیس نسیبه۱زن-
تهرانتهرانشهید باهنر۱زن-
سمنانسمنانالزهرا (س)۱زن-
تهرانپیشوازینبیه۱زن-
فارسشیرازشهید مطهری۱-مرد
فارساقلیدشهید بهشتی۱-مرد
قزوینقزوینبنت الهدی صدر۱زن-
قمقمحضرت معصومه (س)۱زن-
کرمانکرمانخواجه نصیرالدین طوسی۱-مرد
کرمانشاهکرمانشاهشهید رجائی۱-مرد
کرمانشاهکرمانشاهشهید صدوقی۱زن-
کهگیلویه و بویر احمدیاسوجشهید ایزد پناه۱-مرد
گلستانگرگانآیت اله خامنه ای۱-مرد
گلستانگرگانامام خمینی۱زن-
گیلانرشتامام علی (ع)۱-مرد
همدانهمدانشهید باهنر۱زن-
کارشناس امور دانشجویی
کد ۲۰۰۲
آذربایجان غربیسلماسامام خمینی۱-مرد
اردبیلاردبیلبنت الهدی صدر۱زن-
ایلامایلامامام جعفر صادق (ع)۱زن-
قمقمحضرت معصومه (س)۱زن-
کهگیلویه و بویر احمدیاسوجکوثر۱زن-
گیلانرشتامام علی (ع)۱-مرد
خوزستاندزفولخدیجه کبری (س)۱زن-
سمنانسمنانالزهرا (س)۱زن-
تهرانپیشوازینبیه۱زن-
چهارمحال و بختیاریشهر کردشهید باهنر۱زن-
خراسان شمالیبجنوردامام جعفر صادق (ع)۱زن-
یزدیزدفاطمه الزهرا (س)۱زن-
تهرانتهرانسازمان مرکزی۴زنمرد
کارشناس بررسی کتاب(کتابدار)
کد ۲۰۰۳
البرزکرجامیر کبیر۱-مرد
سمنانسمنانشهید رجائی۱-مرد
گلستانگرگانامام خمینی۱زن-
مرکزیاراکشهید باهنر۱-مرد
یزدیزدشهید پاک نژاد۱-مرد
کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی
کد۲۰۰۴
آذربایجان شرقیتبریزعلامه امینی۱-مرد
آذربایجان غربیسلماسامام خمینی۱-مرد
اردبیلاردبیلعلامه طباطبائی۱-مرد
اردبیلاردبیلبنت الهدی صدر۱زن-
اصفهاناصفهانشهید باهنر۱-مرد
اصفهاناصفهانفاطمه الزهرا۱زن-
اصفهاناصفهانشهید رجائی۱زن-
البرزکرجحکیم ابوالقاسم فردوسی۱-مرد
بوشهربوشهرعلامه طباطبائی۱-مرد
بوشهربوشهربنت الهدی صدر۱زن-
خراسان جنوبیبیرجندشهید باهنر۱-مرد
خراسان جنوبیبیرجندامام سجاد (ع)۱زن-
خوزستاناهوازفاطمه الزهرا۱زن-
سیستان و بلوچستانزاهدانشهید مطهری۱-مرد
تهرانتهرانشهید چمران۱-مرد
تهرانتهرانشهدای مکه۱-مرد
تهرانپیشوازینبیه۱زن-
تهرانواوانعترت۱زن-
فارسشیرازشهید مطهری۱-مرد
فارسکازرونزینب کبری (س)۱زن-
قزوینقزوینبنت الهدی صدر۱زن-
قمقمآیت اله طالقانی۱-مرد
کرمانکرمانخواجه نصیرالدین طوسی۱-مرد
کهگیلویه و بویر احمدیاسوجشهید ایزد پناه۱-مرد
مازندراننوشهرشهید مطهری۱-مرد
هرمزگانبندر عباسفاطمه الزهرا۱زن-
تهرانتهرانسازمان مرکزی۵زنمرد
کارشناس امور حقوقی –کد ۲۰۰۵تهرانتهرانسازمان مرکزی۴زنمرد
کارشناس فناوری اطلاعات و فرابری داده ها – کد ۲۰۰۶اردبیلاردبیلبنت الهدی صدر۱زن-
ایلامایلامشهید مدرس۱-مرد
چهارمحال و بختیاریشهر کردشهید باهنر۱زن-
تهرانپیشوازینبیه۱زن-
قزوینقزوینبنت الهدی صدر۱زن-
کرمانکرمانشهید باهنر۱زن-
کرمانشاهکرمانشاهشهید صدوقی۱زن-
کهگیلویه و بویر احمدیاسوجشهید ایزد پناه۱-مرد
سمنانسمنانالزهرا (س)۱زن-
تهرانتهرانسازمان مرکزی۲زنمرد
کارشناس حفاظت IT- کد ۲۰۰۷تهرانتهرانسازمان مرکزی۶-مرد
کارشناس برنامه، بودجه و آمار
کد ۲۰۰۸
تهرانتهرانسازمان مرکزی۲-مرد
کارشناس بهداشت، تغذیه و سلامت
کد ۲۰۰۹
تهرانتهرانسازمان مرکزی۲زنمرد
کارشناس امور اداری- کد ۲۰۱۰تهرانتهرانسازمان مرکزی۴زنمرد
کارشناس امور عمرانی- کد ۲۰۱۱تهرانتهرانسازمان مرکزی۲-مرد
کارشناس روابط عمومی- کد ۲۰۱۲تهرانتهرانسازمان مرکزی۲زنمرد
کارشناس همکاری های بین المللی
کد ۲۰۱۳
تهرانتهرانسازمان مرکزی۱زنمرد
کارشناس همکاری های علمی
کد ۲۰۱۳
تهرانتهرانسازمان مرکزی۱زنمرد
کارشناس امور مالی
۲۰۱۵
تهرانتهرانسازمان مرکزی۵-مرد
خوزستاناهوازحضرت رسول اکرم (ص)۱-مرد
مازندرانساریدکتر شریعتی۱-مرد
فارسشیرازشهید رجائی۱-مرد
اصفهاناصفهانشهید باهنر۱-مرد
هرمزگانبندر عباسفاطمه الزهرا (س)۱زن-
سمنانسمنانالزهرا (س)۱زن-
قزوینقزوینبنت الهدی صدر۱زن-
خراسان شمالیبجنوردامام محمد باقر (ع)۱-مرد
کارشناس آزمایشگاه فیزیک
کد ۲۰۱۶
تهرانتهرانشهید شرافت۱زن-
تهرانتهرانشهید بهشتی۱-مرد
خراسان رضویمشهدشهید هاشمی نژاد۱زن-
آذربایجان شرقیتبریزعلامه امینی۱-مرد
اصفهاناصفهانشهید باهنر۱-مرد
کرمانکرمانخواجه نصیرالدین طوسی۱-مرد
کارشناس آزمایشگاه شیمی
کد ۲۰۱۷
تهرانتهرانشهید شرافت۲زن-
تهرانتهرانشهید بهشتی۲-مرد
خراسان رضویمشهدشهید بهشتی۱-مرد
خراسان رضویمشهدشهید هاشمی نژاد۱زن-
آذربایجان شرقیتبریزعلامه امینی۱-مرد
اصفهاناصفهانشهید باهنر۱-مرد
کرمانکرمانخواجه نصیرالدین طوسی۲-مرد
کارشناس تربیت بدنی و امور ورزشی
کد ۲۰۱۸
ایلامایلامشهید مدرس۱-مرد
زنجانزنجانشهید بهشتی۱-مرد
سیستان و بلوچستانزاهدانشهید مطهری۱-مرد
هرمزگانبندر عباسشهید بهشتی۱-مرد
خوزستاناهوازحضرت رسول اکرم (ص)۱-مرد
بوشهربوشهربنت الهدی صدر۱زن-
فارسشیرازشهید باهنر۱زن-
قمقمحضرت معصومه (س)۱زن-
گیلانرشتبنت الهدی صدر۱زن-
خراسان جنوبیبیرجندامام سجاد (ع)۱زن-
کهگیلویه و بویر احمدیاسوجکوثر۱زن-
تهرانتهرانسازمان مرکزی۱زن-
مسئول اموردفتری- کد ۲۰۱۹تهرانتهرانسازمان مرکزی۶زنمرد
کارشناس امور پژوهشی
کد ۲۰۲۰
آذر بایجان غربیارومیهعلامه طباطبائی۱زن-
اردبیلاردبیلعلامه طباطبائی۱زن-
البرزکرجحکیم ابوالقاسم فردوسی۱-مرد
ایلامایلامامام جعفر صادق (ع)۱زن-
بوشهربوشهربنت الهدی صدر۱زن-
تهرانتهرانشهید چمران۱-مرد
تهرانواوانعترت۱زن-
چهارمحال و بختیاریشهر کردبحر العلوم۱-مرد
خراسان جنوبیبیرجندشهید باهنر۱-مرد
خراسان شمالیبجنوردامام محمد باقر (ع)۱-مرد
خوزستاناهوازفاطمه الزهرا (س)۱زن-
زنجانزنجانالزهرا (س)۱زن-
سمنانسمنانالزهرا (س)۱زن-
سیستان و بلوچستانزاهدانرسالت۱زن-
قزوینقزوینبنت الهدی صدر۱زن-
قمقمحضرت معصومه (س)۱زن-
کردستانسنندجبنت الهدی صدر۱زن-
کرمانکرمانشهید باهنر۱-مرد
کرمانشاهکرمانشاهشهید صدوقی۱زن-
کهگیلویه و بویر احمدیاسوجکوثر۱زن-
گلستانگرگانامام خمینی۱زن-
گیلانرشتبنت الهدی صدر۱زن-
لرستانخرم آبادعلامه طباطبائی۱-مرد
مازندرانساریصدیقه طاهره (س)۱زن-
مرکزیاراکزینب کبری (س)۱زن-
هرمزگانبندر عباسفاطمه الزهرا (س)۱زن-
همدانهمدانشهید مقصودی۱-مرد
یزدیزدفاطمه الزهرا (س)۱زن-
تهرانتهرانسازمان مرکزی۴زنمرد
کارشناس آموزش و توانمندی سازی منابع انسانی- کد ۲۰۲۱تهرانتهرانسازمان مرکزی۵زنمرد

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

دانلود دفترچه های ۳ دوره قبلی برگزار شده آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

 

وبسایت: www.cfu.ac.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد