مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...
مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...

آخرین اقدام خاتمی برای دیده شدن با کمک سیدحسن خمینی

استقبال از خاتمی توسط سیدحسن خمینی؛
آخرین اقدام خاتمی برای دیده شدن با کمک سیدحسن خمینی
موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی هم طی سالهای گذشته به جای انجام وظیفه و حراست از اندیشه های امام، به یک باشگاه سیاسی و پاتوق مخالفان امام تبدیل شده است.
  مهدی نیوز: به گزارش جام نیوز به نقل از رجا، در حالی که طی روزهای گذشته پنجمین سالگرد حماسه ۹ دی پشت سر گذاشته شد و بار دیگر مردم سراسر کشور طی تجمعات مختلف بر محاکمه سران فتنه تاکید کردند، محمد خاتمی که از وی به عنوان یکی از سران فتنه یاد می شود چهارشنبه به حرم امام خمینی رفت و با استقبال حجت الاسلام حسن خمینی مواجه شد.
 

خاتمی که در سال ۸۸ و پیش از آن نیز در دولت اصلاحات یکی از اصلی ترین زمینه سازان اهانت به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، بدون آنکه هدف خود از حضور در مرقد امام خمینی را توضیح دهد، با حضور عکاسان خبری و تعدادی از خبرنگاران راهی حرم امام خمینی (ره) شد تا بدین وسیله از انزوای سیاسی- اجتماعی سالهای اخیر خارج شده و به ظاهر ارادت خود را به بنیانگذار انقلاب اسلامی نشان دهد.


اما نکته حائز اهمیت در این میان، اقدام حجت الاسلام حسن خمینی در استقبال از خاتمی بود، زیرا مشخص نیست اگر قرار است نوه امام به عنوان رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) مدافع آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باشد، با چه منطق و استدلالی به استقبال فردی رفته است که طی سالهای گذشته یکی از اصلی ترین بسترسازان جولان فتنه گران علیه امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی بوده است؟


این در حالی است که موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی هم طی سالهای گذشته به جای انجام وظیفه و حراست از اندیشه های امام، به یک باشگاه سیاسی و پاتوق مخالفان امام تبدیل شده است.


عملکرد سید حسن خمینی به عنوان رییس تولیت آستان امام خمینی طی سالهای گذشته تا حدی جهت دار و سیاسی بوده است که منجر به واکنش نیروهای دلسوز و انقلابی شده است، بویژه در سال ۸۸ که وی پس از اهانت حامیان موسوی به تمثال مبارک امام و سر دادن شعار جمهوری ایرانی توسط آنها، در محکومیت این مساله سخن نگفت و حتی زمانی که رسانه ملی در زمستان ۸۸ به بازخوانی آراء و اندیشه های امام مستند بر دستخط و فیلم و صوت ایشان پردخت، وی دست به قلم شده و خطاب به ضرغامی نامه اعتراض آمیز نوشت! و در مقابل ضرغامی نیز خطاب به وی نوشت:


«ای کاش همین گونه هم نسبت به حوادث ۸ ماه گذشته و جفائی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند ، و بغض و کینه سالیان خود را در کوچه و خیابان فریاد زدند ؛ بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید. با شما ناگفته‌های فراوان دیگری نیز دارم . این مقدار هم صرفاً به دلیل علنی شدن دستخط مستقیم جنابعالی بود که تصور آن نمی‌رفت.

 

29

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد