مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...
مهدی نیوز

مهدی نیوز

اخبار ایران و جهان و همچنین تحولات اخیر و مهدویت و ...

انتشار هزار و یک نکته از زندگانی حضرت مهدی(عج)

مهدی نیوز: به گزارش کتاب ایران، مسعود دانایی، مدیر فروش انتشارات سعید نوین گفت: این کتاب در پنج فصل به بیان مطالبی درباره ویژگی‌های امام مهدی(عج) قبل از ولادت، دلایل غیبت، خصوصیات ظاهری ایشان، نشانه‌های ظهور و یاران و خانواده امام زمان (عج) می‌پردازد.

وی ادامه داد: مخاطبان کتاب «زبور نور؛ هزار و یک نکته از زندگانی حضرت مهدی(عج)» با مضامینی نظیر امام مهدی(عج) قبل از بعثت، یاد کردن امام مهدی(عج) در شب معراج رسول خدا،‌ امام مهدی(عج) در قرآن، کلام معصومین(ع) و در کتب اهل سنت،‌ شباهت‌های امام مهدی(عج) با انبیا، غیبت صغری و کبری، ‌مشخصات چهره و قامت نورانی امام عصر(عج)، طول عمر امام مهدی(عج) و محل زندگی ایشان، آثار معنوی دعای فرج، سرنوشت جامعه شیعی در عصر غیبت، پاداش معنوی انتظار، امکان بیدار امام مهدی(عج) و اذکار تشرف و شرایط تشرف‌یافتگان آشنا می‌شوند.

مدیر فروش انتشارات سعید نوین بیان کرد: همچنین فضیلت انتظار در عصر غیبت و روایات مربوط به آن، تولد امام مهدی(عج)، ضرورت شناخت امام زمان(عج)، ‌نشانه‌های آخرالزمان، اتفاقات در کشورهای خاورمیانه قبل از ظهور،‌ علایم ظهور،‌ مکان ظهور امام (عج)، ‌وقایع ظهور در مسجد الحرام، هشت ماه نبرد امام(عج)، استقرار و نحوه حکومت امام (عج)، رجعت،‌ چگونگی و نحوه از ادب به امام(عج)، خانواده امام (عج)، 30 نفر از یاران مخصوص در زمان غیبت کبری، معرفی و صفات یاران امام عصر در هنگام ظهور و توسل صراط صعود، از دیگر موضوعاتی‌اند که در کتاب «زبور نور؛ هزار و یک نکته از زندگانی حضرت مهدی(عج)» آورده شده‌اند.

وی درباره محتوای کتاب «زبور نور؛ هزار و یک نکته از زندگانی حضرت مهدی(عج)» بیان کرد: مطالبی این کتاب درباره ابعاد مختلف زندگی امام عصر(عج) پیش از تولد تا زمان شهادت و مسایل پیچیده و اتفاقات قبل از ظهور با دسته‌بندی مطالب در قالب سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است. مولف این اثر کوشیده است تا جای هیچ موضوعی در این نوشتار خالی نماند و دست‌کم با بیان حداقل‌ها درباره مباحث مربوط به دوازدهمین امام شیعیان(ع) مطالب مفیدی را به مخاطبان و علاقه‌مندان امام عصر(عج) ارایه دهد.

وی یادآور شد: نخستین چاپ کتاب «زبور نور؛ هزار و یک نکته از زندگانی حضرت مهدی(عج)» با شمارگان سه هزار نسخه، در 528 صفحه و به بهای 170 هزار ریال از سوی انتشارات سعید نوین تولید شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.parvanian.blogsky.com

سلام مطلب جالبی بود موفق باشید به ما هم سر بزنید و نظرات سازنده خود را ایراد فرمایید دوستار آدم های با محبت هستم البته سعی کنید با مدرک و سند حرف بزنید (ببخشید قصد جسارت ندارم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد